SEO a internetový marketing

SEO optimalizace pro vyhledávače je dnes více orientováná na dobrý obsah a ne triky v kódování.

Proto je nutné zaměřit se na obsah webu, který se pak vhodnou optimalizací dá využít daleko efektněji.

Optimalizace se provádí na cílená klíčová slova. Je nutné tyto slova zjistit a vhodně použít v obsahu.

Také je nutné se naučit dobře ovládat administraci webu. Proto je vhodné použít jednoduché ale zároveň neomezující řešení.

Ve většině případů doporučujeme rychle se rozšiřující CMS redakční systém WordPress.

Není dobré utrácet za placené místa v katalozích a hromadné zpětné odkazy z těchto katalogů.

Stálé více roste podíl lidí využívající vyhledávače a ne katalogy. Zrovna tak stále více klesá vliv zpětných odkazů s hromadných katalogů a odkazových farem. Zpětné odkazy musejí být tématické z obsahově příbuzných a kvalitních webů (tedy přirozené). Vyplatí se investovat raději do vybudování svého obsahu a magnetu na zákazníky.

Po vytvoření kvalitního obsahu následuje, doplňení webu o výzvy k akci,zběrné formuláře atd.

Nakonec se řeší a měří návštěvnost. Vhodné pro zvýšení návštevnosti WWW stránek  jsou PPC kampaně a E-mailovými kampaně na kvalitní nejlépe vlastní databázi.

Výpis možností internetového marketingu:

  • celková SEO analýza webu a návrhy řešení
  • PPC kampaně Sklik nebo Google Adwords
  • E-mail kampaně
  • formuláře pro zběr kontaktů
  • akční formuláře
  • volba klíčových slov
  • kvalitní přirozené zpětné odkazy
  • optimalizace obsahu webu na klíčová slova
  • analýza návštěvnosti a konverzí pomocí Google Adwords