Návštěvnost a obsah WWW stránek

Návštěvnost a obsah webu

Máte obavy, že váš web nebude nikdo navštěvovat? Nemusíte, jelikož existuje mnoho způsobů jak docílit vyšší návštěvnosti webových stránek. Některé jsou placené jiné zdarma. Mezi nejznámější patří nákup bannerové reklamy na jiných stránkách či katalozích, ale tyto vám rozhodně nedoporučuji, jelikož jsou drahé a dnes již vesměs neúčinné. Uživatelé internetu si na bannery zvykli a ignorují je. Zároveň nedoporučuji kupovat hromadné zpětné odkazy, kterým dnes moderní vyhledávače nepřikládají žádnou váhu, jelikož poznají tento „podvod“.

Nejvíce vhodné pro originalitu vašeho webu je vlastní kvalitní obsah webu. Doporučuji vám, než začnete uvažovat o možných investicích do „nákupu návštěvnosti“, zamyslet se nad obsahem vašich stránek a vybudovat kvalitní obsah, odlehčený, výstižný a srozumitelný pro návštěvníky. Pokud svým obsahem návštěvníka stránek nezaujmete, tak si můžete platit za možnost zvýšení návštěvnosti vašich stránek třeba i proklikovými kampaněmi, ale dejte na mě, že bez kvalitního a upoutávajícího obsahu vám návštěvník na klikne, ale jak rychle přišel, tak stejně rychle odejde a nezanechá za sebou požadovanou stopu.

Přinuťte návštěvníka vašich webových stránek hltat text, nabijte ho pozitivní energií a nenechte ho odejít. Podpořte jeho zvědavost, nabídněte mu další informace k danému tématu, PŘINUŤTE HO K AKCI! A jak? Doporučuji nasměrovat návštěvníky z hlavní (úvodní) strany na další příbuzná témata nebo přímo vytvořit tlačítko na přechod do objednávky.

Pokud jste si jisti, že máte velmi kvalitní obsah, tak pro zvýšení návštěvnosti vašeho webu je vhodná e-mailová kampaň neboli e-mailový marketing. Je to můj tajný typ. Myslím si, že nabídnout zdarma e-book, typy, rady jen za kontaktní údaje, přičemž vyplněním jednoduchého formuláře s kontaktními údaji požádáte o souhlas se zasíláním dalších typů, rad a obchodních nabídek, Vás nebude stát další finance a zaměříte se na klientelu, kterou Vaše zboží zajímá. Vytvoříte si tak cílenou databázi klientů. Nezapomínejte ovšem dodržovat zákonné požadavky a zasílat klientům pouze obchodní nabídky a umožnit jim odvolat svůj souhlas.